P.A.T. Louny - Jokerrr83
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
Tak Fronterka dovrcela.. motor vyplivnul olej a uz nenaskocil...
nu coz kouknem, co vse je v haji...
Ale ted z jineho soudku..... kdyz to bude ted chvilku stat, premejslim o automaticke uzaverce do zadu... ted se zkousi prototip na silnicnim aute.. tak uvidime, jak dopadne v testovani.. ale zda se, ze na asfaltu maka.... otazka je, jak bude makat v terenu... prikladam fotku... mate s tim nekdo zkusenost ci dokonce neco podobneho na aute?....
jedna se o dva duralove bloky a pruziny mezi nima.

Ale ted z jineho soudku..... kdyz to bude ted chvilku stat, premejslim o automaticke uzaverce do zadu... ted se zkousi prototip na silnicnim aute.. tak uvidime, jak dopadne v testovani.. ale zda se, ze na asfaltu maka.... otazka je, jak bude makat v terenu... prikladam fotku... mate s tim nekdo zkusenost ci dokonce neco podobneho na aute?....
jedna se o dva duralove bloky a pruziny mezi nima.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
a dojeli jsme
... z motoru tece mooore oleje..... prvni zkouska... tesneni na vane motoru.... luxus prace... doporucuju tomu, kdo chce zapomenout na bezne strasti zivota a odsrdce si zanadavat a proklit konstruktery u Opla!
Den první :
* sundat brneni z podvozku
* ocistit motor
Den druhy :
* projet se cca 5 km
* zjistit misto pruseru (vzhledem k pristupu... obtizna vec) * uklid mista, kde bude operace probihat
* vyheverovat auto a podlozit "stabilni?" podperou * sundat kola * projit toto forum

Den první :
* sundat brneni z podvozku
* ocistit motor
Den druhy :
* projet se cca 5 km
* zjistit misto pruseru (vzhledem k pristupu... obtizna vec) * uklid mista, kde bude operace probihat
* vyheverovat auto a podlozit "stabilni?" podperou * sundat kola * projit toto forum
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:19, celkem upraveno 1 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
Den treti :
* mista prusaku v krouzu a veci, co tam vadej oznaceny sipkou * sundat vyztuhu mezi ramenama (4xsroub - 2xmatice)
* nejvetsi prutok oleje ven z mista spoje mezi prevodovkou a motorem..... (pokud by tekl olej simeringem, zabirala by spojka?... nebo se to tam pres setrvacnik nedostane?) * dif musi jasne dolu.... otazka zni?.. musi uplne ven i z naprav?... to se mi rozhazovat vubec nechce
* mista prusaku v krouzu a veci, co tam vadej oznaceny sipkou * sundat vyztuhu mezi ramenama (4xsroub - 2xmatice)
* nejvetsi prutok oleje ven z mista spoje mezi prevodovkou a motorem..... (pokud by tekl olej simeringem, zabirala by spojka?... nebo se to tam pres setrvacnik nedostane?) * dif musi jasne dolu.... otazka zni?.. musi uplne ven i z naprav?... to se mi rozhazovat vubec nechce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:38, celkem upraveno 2 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
stale den Treti :
* Sundat drzak na poloosy aby mohl dif dolu. * povolena vana, pustenej dif, ale stale ta mezera neni dostacujici :/ * a vyndat to jak jezka v kleci se mi nedari... dozadu nemuzu.. tam je setrvak a vepredu to drzi tyc rizeni.... a s timto pristupem se ani nekouknu dovnitr, kde jsou ty dalsi sroubky, co by meli drzet trubku k sacimu kosi....
* Sundat drzak na poloosy aby mohl dif dolu. * povolena vana, pustenej dif, ale stale ta mezera neni dostacujici :/ * a vyndat to jak jezka v kleci se mi nedari... dozadu nemuzu.. tam je setrvak a vepredu to drzi tyc rizeni.... a s timto pristupem se ani nekouknu dovnitr, kde jsou ty dalsi sroubky, co by meli drzet trubku k sacimu kosi....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:29, celkem upraveno 1 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
a naposledy den treti... bo uz dosli napady... a dalsi postupy, jsou vcelku narocnejsi ...
* posledni dnesni pokus byl povolit rizeni v hlavnim ulozeni... joo je tam nalisovanej tisicihran... to proste nesundas... (samo, ze matku jsem povolil
) a toto vubec nic neudelalo... budu muset asi jit bud do vymlaceni cepu, nebo do sundani volnobezek a vytlaceni cele napravy ven a zkusit to jeste nejaky vyklickovat... ale nevim nevim....
* vpravo bedynka se sroubama.... jaky kam vratit bude docela orisek, kor kdyz jich jeste hooodne pribude
* povoleny kardan od difu, aby mohl jit dolu (4xsroub - 4xsilna perovka - 4xmatice)
* posledni dnesni pokus byl povolit rizeni v hlavnim ulozeni... joo je tam nalisovanej tisicihran... to proste nesundas... (samo, ze matku jsem povolil

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:54, celkem upraveno 2 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
POKUD MATE NEKDO S TIMTO ZKUSENOSTI A NEJAKY CHYTAKY V TOMTO PROCESU - VYMENA TESNENI NA VANE
SEM S TIIIM.
.... forum jsem prosel.. a co jsem nasel, tak aplikoval a modifikoval na moji sestavu 2.0i Sportka ... mame dve a kazda je uplne jiny auto... ale na pohled jako vejce vejci....
tady cerpam a dekuji za to, ale neni tam vsechno ...
viewtopic.php?f=12&t=4892
viewtopic.php?f=7&t=148&hilit=vany
DOTAZY :
* kdyz shodim AVMka a sundam tu segrovku ... da se vysunout poloosaz toho ulozeni, abych mohl vyhodit pryc obe poloosy s diferakem pohromade z podauta pryc? ... nebo to ty klouby na poloosach nedaj komplet?
* co dal?
SEM S TIIIM.
.... forum jsem prosel.. a co jsem nasel, tak aplikoval a modifikoval na moji sestavu 2.0i Sportka ... mame dve a kazda je uplne jiny auto... ale na pohled jako vejce vejci....
tady cerpam a dekuji za to, ale neni tam vsechno ...

viewtopic.php?f=12&t=4892
viewtopic.php?f=7&t=148&hilit=vany
DOTAZY :
* kdyz shodim AVMka a sundam tu segrovku ... da se vysunout poloosaz toho ulozeni, abych mohl vyhodit pryc obe poloosy s diferakem pohromade z podauta pryc? ... nebo to ty klouby na poloosach nedaj komplet?
* co dal?

Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- Rade1975
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 01 pro 2013 14:40
- Bydliště: Plzen
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
Ahoj , delal jsem to tak pred tremi tydny na A 2.2i . Je to mazec musel jsem sundat komplet predni nahon coz znamena vytahat poloosi a pak to jde.
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
Rade1975 :
ty poloosy teda vytahnout tak, ze sundat volnobezky, a odjistit tu segrovku... a pak pujdou vymacknout? a vymotat z tech ramen v kompletu s difem?,
ty poloosy teda vytahnout tak, ze sundat volnobezky, a odjistit tu segrovku... a pak pujdou vymacknout? a vymotat z tech ramen v kompletu s difem?,
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
No neviem ci bude stacit rozobrat len volnobeku. Ta cast homoklbu cez tehlicu naboja je dost dlha a ked ju budes odtial vytahovat tak ti ju zaroven bude v tom ihlovom lozisku krizovat. Rameno ta asi tiez nepusti. Je to tam natesno. Davaj bacha aby si si to lozisko v tehlici neposkodil a takisto aj jeho tesnenie. Drzim palce pri trapeni.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
A to som mal este nedotiahnuty spodny čap ramena
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
Podla mna to naskor zhodis ked na vnutornych klboch (pri diferaku) odystis spony na manzetach, manzety stiahnes a odystis klby. Je tam len drotena poistka (segerka). Na kazdej strane jedna. Tak by ti mal vyliest samotny diferak (predny nahon) von. A nemusis rozoberat volnobezky a poloosy ostanu na svojom mieste.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2766
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
A co tak odpojit silentbloky a pridvihnut motor.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. 
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.

Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
vlado007 : taky me to uz napadlo.... ale to prece nemuze byt pravda... to ty konstrukteri vubec nemysleli na vymenu?
palo frontera : zkusim kouknout pod ty manzety...
palo frontera : zkusim kouknout pod ty manzety...
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 479
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
poloos vyberies jedine ked uvolnis cely naboj kolesa (staci 4 sruby spodneho capu a odklopit na riedeny a hornom ramene), vyberies zaistovaci drot vnutorneho klbu a vytiahnes to vonku
jednoduchsie je odpojit kardane posunut prevodovku dozadu a vybrat motor
ale ked to uz mas tak rozobrate tak ako pise vlado podvihni motor miesto tam je
diferencial vykluckujes vonku iba bez poloosi!!!jednoduchsie je odpojit kardane posunut prevodovku dozadu a vybrat motor
ale ked to uz mas tak rozobrate tak ako pise vlado podvihni motor miesto tam je
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83
na to, jak je Frontera stare a vcelku jednoduche auto, nejake operace bych nepral ani tridnimu nepriteli..... kvuli vymene tesneni, jeste opravim a zrepasuju cele rizeni, nahon a par dalsich veci.... 

Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik