Čím mazat vodicí čepy plovoucích brzdových třmenů?
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Kontaktovat uživatele:
Čím mazat vodicí čepy plovoucích brzdových třmenů?
Pánové, nejsem mechanik takže nedovedu vše správně nazvat, ale brzdové destičky si měním sám. Ovšem nastal problém. Pohyblivá část brzd běhá po dvou takových čepech, čím je namazat? Dostal se mi tam nějako bordel (manžeta je OK), tak jsem to musel vyčistit neb to zadrhávalo a to byla vlastně skáza těch destiček. Po vyčištění jsem to nastříkal měděným sprejem, jenže po měsíci to zase začlo drhnout, tak to rozdělám a měděný mazivo jako by tam nebylo. Je možný že bych ho tam dal málo? Nemá tam být spíš nějaká vazelína?
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
- Slaava
- Moderátor
Vazelína
Já tam dal tuhou vazelínu a po roce používání to bylo OK. Jinak na to dělá Würth (nebo jak se to píše) takovej speciální mazací sráč. Viz. http://www.wuerth.cz nebo přímo https://katalog.wuerth.cz/chemicko-tech ... -na-brzdy/
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Kontaktovat uživatele:
- Slaava
- Moderátor
Vazelína
Já dal normální lithnou vazelínu s odolností do pouhých 120 stupňů a rok se tam udržela. Napatlal sem ji tam, protože sem potřeboval auto a po víkendu sem tam chtěl dát něco odolnějšího. I po roce byla ale dobrá a nevypadalo to, že by něco žárem vyteklo. Pak sem tam dal od firmy Würth pastu na brzdy (viz. foto). Ty pravidelný kontroly jsou nutný. Já to koupil s už zaseklejma brzdama a pomohla až pila a nový vodicí čepy.