Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 460
- Registrován: 15 říj 2012 19:32
- Skype: rejno11
- Bydliště: Spišské Vlachy
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
myslim ze co sa tyka t3 ste mali aj nazornu ukazku v kolinanoch od huntera 

Frontera A 2.5 TDS - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
do téhle diskuse jsem nikdo moc nepřispíval, nicméně mám po sobotě zajímavej postřeh. 7 let jsem jezdil všechno na llepších zimákách, resp. na AT gumách a k nasranosti okolí, vcelku bez větších problémů. Letos jsem obul na poježdění do Kaplice nějaké napůl sjeté MT ( 10mm ) které jsem někde dostal za půl darma, a to se my vymstilo - to co jsem dřív jezdil normálně jsem letos nedal vůbec, nebo jen s velkejma obtížema. Důvod ? Redukovaná jednička byla moc pomalá, takže jsem jen stál na místě a hrabal se a redukovanou dvojku neutáhl na těch hrubejch gumách motor
tak to jen takovej postřeh pro ty, co maj těch koňů od výrobce trošku méně. Na těch AT jsem jezdil všechno na redukovanou dvojku a prokluz jsem řešil plynem

603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
Asi je to tak ako pise Petr. Mozes mat pneu aj T3 aku chces, pokial nemas patricnu obvodovu rychlost na kolesach tak sa ani ta T3 necisti. tu je jeden priklad ked motor nedovladzuje a sa to len zalepy:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
Ono to není jenom o hrubosti vzorku. U té zimní gumy to funguje taky tak, že každá ta malá lamela, kterou má zimní guma se při záběru trochu ohne a udělá hranku, která zabírá. A jak se říká tisíckrát nic umořilo osla. Tak prostě ti množství lamel může udělat docela dobrou práci. Měl jsem s tím Petře stejnou zkušenost ještě na Áčku.
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
A tak jo, taky něco přidám. Do značné míry musím souhasit s Petrem. Ovšem trochu z jiného pohledu. Myslím, že dobrý gumy jsou základem, ovšem stejně neméně důležité je, jak řidič umí využít jejich trakci v terénu. S každejma gumama i autem je potřeba k jednotlivým terénním úsekům přistupovat jinak a to i s ohledem na kynetiku auta. Takže, pokud je vše v "nejlepší" výbavě a řidič má určitý cit pro svoje auto, dozajista to projede s T3 nejlíp 

Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
Jedna velice podstatné věc, na kolik foukáte v terénu
Pokud jezdíte v terénu s 2,5 atm. a nenecháte gumu pracovat,tak se nedivte
AT gumy jsou fajn třeba na kameny nebo tvrdý suchý podklad. Co se týká hlubokého bahna a kolejí nebo sněhu, tak mi nikdo nevymluví že je lepší jemný vzorek. Měl jsem na autě : General Gabber AT2 (esička stejné jako BFG), Wolf Uragana , T3ky , Maxxis mudzily , vše vyzkoušeno, mimo jiné , na stejné trase (stoupáky, bahno, sníh, brody, kamení , kmeny stromů ) a musím říct , že jednoznačně to vyhrály T3. Ten záběr se nedá vůbec srovnat, hlavně v bahně a sněhu a vyjetých kolejích
Na suchých výjezdech se nijak zázračně neprojeví ovšem třeba na trávě už to poznat jde. V terénu jezdím redukovaná 1-2 . Další důležitá věc je směs pneu, třeba T3 od vraníku nebo pneus ovada nebo silverstom. je obrovský rozdíl. Vraník je tvrdá směs jak prase , nemizí,ale na tvrdým kloužou
(evo jako WISENTY) .
A samo boční vzorek je podstatná výhoda
To jest moje zkušenost





A samo boční vzorek je podstatná výhoda

To jest moje zkušenost

NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
Ale Maxíku, však nikdo netvrdí , že v těžkým terénu se zimák vyrovná T3. Jen jsem srovnával co mám vyzkoušený jen na rozblácené polňačce a na jednom srazu. Nic víc. Ty zimáky co jsem měl na Áčku se tu vůbec nedaly sehnat, nevím kde je tehdy původní majitel koupil. Byly to snad nějaká Amerika či co, ale hluboký sníh absolutně bez problémů.Tenkrát jsem s nima vyjel všechno co ostatní s Patrolem a Hamrem. A na závěr to všechno dala A Qatro. 

- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
areál v Kapici je trošku jinej problém. Kynetickou energii auta tam ztrácíš tak po deseti metrech jízdy, teď v sobotu asi po třech metrech, protože před každým stoupáním byla vrstva 20cm tekuté kaše na zmrzlém podkladu. bohužel, 2,3td nemá dostatek výkonu, jak už jsem psal, aby ses ,, prohrabal ,, Jedná se o čtyřicetistupňová stoupání délky od 30 do 100 metrů . na těch zimákách se to nahoru v písčitém blátě vyloženě proškrabalo po centimetrech za minutu. ty MT se zakously a motor během pěti vteřin spadl otáčkama ze 3500 na 1800 a to je pro auto s turbem konečná. prostě je dolítám v káře přes léto a zas obuju fulda trampVokoun píše: to i s ohledem na kynetiku auta. Takže, pokud je vše v "nejlepší" výbavě a řidič má určitý cit pro svoje auto, dozajista to projede s T3 nejlíp
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
...konkrétně tenhle padesátimetrovej úsek jsem za nějakých sedm let, co to v Kaplici pořádám projel směrem nahoru na AT snad stokrát. bohužel, tuhle sobotu jsem se nahoru z deseti pokusů na MT dostal jen třikrát, takže jsem nakonec jezdil taky jen dolu, jako klolega na fotce

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
Pěkná fotečka, slušnej maglajs 

Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Alauadilia
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 08 zář 2013 09:01
- Skype: Thetruedubstepper
- Bydliště: Strakonice .. Jížní čechy
Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000
yukony jsou AT . vím . jen ty mix byli v označení MT .. nejezdím těžkej terén takže bohatě vystačí
takhle na rozbahněnou polnacku kde projedeš i rozhulákanym favoritem .. akorát .. v zimně s pomocí lamelek drží pěkně .. hlubokej sníh jsem nemel možnost ozkoušet .. totiž letos sme žádnej nemali ..

takhle na rozbahněnou polnacku kde projedeš i rozhulákanym favoritem .. akorát .. v zimně s pomocí lamelek drží pěkně .. hlubokej sníh jsem nemel možnost ozkoušet .. totiž letos sme žádnej nemali ..
Opel Frontera 2.3 TD 1992
Yamaha DT 125 R 22kW
Jawa 350 / 634 1974
Yamaha DT 125 R 22kW
Jawa 350 / 634 1974