Stránka 8 z 8

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpr

Napsal: 13 lis 2014 17:24
od palo frontera
Uz sa to tu na 2,5ke riesilo. Skus pohladat tu: viewtopic.php?f=7&t=4431

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpr

Napsal: 13 lis 2014 21:15
od radar.2003
palo frontera píše:Uz sa to tu na 2,5ke riesilo. Skus pohladat tu: viewtopic.php?f=7&t=4431
to jsem četl už předtím, ale nic moc tam není, např. favorit mám čidlo budíku v domku termostatu a spínač větráku v chladiči skoro dole, zkusím to prdnout do domku termostatu a uvidíme

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpr

Napsal: 14 lis 2014 16:44
od palo frontera
Do komory termostatu by som dal cidlo len pre teplomer, aby meralo aktualnu teplotu vody pretekajucu cez hlavy motora (pri dodatocnej instalacii pridavneho teplomera pokial origo ukazuje hociako). Termospinac by so dal asi niekde na chladic, aby spinal vetrak pri zvysenej teplote vody v chladici, kedy sa uz nestiha ochladzovat naporom vzduchu pripadne v terene. Ale mozes ho skusit aj na komorou termostatu a uvidis co to bude robit a kedy pri akej teplote ti ho zopne. Hlavne si to odsleduj potom. Na telese termostatu je miesto (naliatok) kde by sa nieco take dalo nainstalovat ( obrazok som niekde pridaval pred casom).

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpravy

Napsal: 05 kvě 2016 19:40
od pida3.2v6
netušíte někdo kolikawatovej je ventilátor/y na 2,2 dti ?

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpravy

Napsal: 06 kvě 2016 15:28
od Goauld_cz
Origo nevím, ale novej v náhradě má 220W, takže 110W jeden větrák.

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpravy

Napsal: 29 kvě 2018 11:44
od Aijgor77
Chladic na 2.2i B pasuje aj z 3.2i