Stránka 2 z 2

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 16:27
od rejno123
myslim ze co sa tyka t3 ste mali aj nazornu ukazku v kolinanoch od huntera :)

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 18:10
od Janeš Petr
do téhle diskuse jsem nikdo moc nepřispíval, nicméně mám po sobotě zajímavej postřeh. 7 let jsem jezdil všechno na llepších zimákách, resp. na AT gumách a k nasranosti okolí, vcelku bez větších problémů. Letos jsem obul na poježdění do Kaplice nějaké napůl sjeté MT ( 10mm ) které jsem někde dostal za půl darma, a to se my vymstilo - to co jsem dřív jezdil normálně jsem letos nedal vůbec, nebo jen s velkejma obtížema. Důvod ? Redukovaná jednička byla moc pomalá, takže jsem jen stál na místě a hrabal se a redukovanou dvojku neutáhl na těch hrubejch gumách motor :( tak to jen takovej postřeh pro ty, co maj těch koňů od výrobce trošku méně. Na těch AT jsem jezdil všechno na redukovanou dvojku a prokluz jsem řešil plynem

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 18:45
od palo frontera
Asi je to tak ako pise Petr. Mozes mat pneu aj T3 aku chces, pokial nemas patricnu obvodovu rychlost na kolesach tak sa ani ta T3 necisti. tu je jeden priklad ked motor nedovladzuje a sa to len zalepy:

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 19:15
od Žanek
Ono to není jenom o hrubosti vzorku. U té zimní gumy to funguje taky tak, že každá ta malá lamela, kterou má zimní guma se při záběru trochu ohne a udělá hranku, která zabírá. A jak se říká tisíckrát nic umořilo osla. Tak prostě ti množství lamel může udělat docela dobrou práci. Měl jsem s tím Petře stejnou zkušenost ještě na Áčku.

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 19:54
od Vokoun
A tak jo, taky něco přidám. Do značné míry musím souhasit s Petrem. Ovšem trochu z jiného pohledu. Myslím, že dobrý gumy jsou základem, ovšem stejně neméně důležité je, jak řidič umí využít jejich trakci v terénu. S každejma gumama i autem je potřeba k jednotlivým terénním úsekům přistupovat jinak a to i s ohledem na kynetiku auta. Takže, pokud je vše v "nejlepší" výbavě a řidič má určitý cit pro svoje auto, dozajista to projede s T3 nejlíp :!:

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 19:59
od maxik.t
Jedna velice podstatné věc, na kolik foukáte v terénu :?: Pokud jezdíte v terénu s 2,5 atm. a nenecháte gumu pracovat,tak se nedivte :roll: :grin: AT gumy jsou fajn třeba na kameny nebo tvrdý suchý podklad. Co se týká hlubokého bahna a kolejí nebo sněhu, tak mi nikdo nevymluví že je lepší jemný vzorek. Měl jsem na autě : General Gabber AT2 (esička stejné jako BFG), Wolf Uragana , T3ky , Maxxis mudzily , vše vyzkoušeno, mimo jiné , na stejné trase (stoupáky, bahno, sníh, brody, kamení , kmeny stromů ) a musím říct , že jednoznačně to vyhrály T3. Ten záběr se nedá vůbec srovnat, hlavně v bahně a sněhu a vyjetých kolejích :!: Na suchých výjezdech se nijak zázračně neprojeví ovšem třeba na trávě už to poznat jde. V terénu jezdím redukovaná 1-2 . Další důležitá věc je směs pneu, třeba T3 od vraníku nebo pneus ovada nebo silverstom. je obrovský rozdíl. Vraník je tvrdá směs jak prase , nemizí,ale na tvrdým kloužou :evil: (evo jako WISENTY) .
A samo boční vzorek je podstatná výhoda :wink:
To jest moje zkušenost :lol:

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 20:27
od Žanek
Ale Maxíku, však nikdo netvrdí , že v těžkým terénu se zimák vyrovná T3. Jen jsem srovnával co mám vyzkoušený jen na rozblácené polňačce a na jednom srazu. Nic víc. Ty zimáky co jsem měl na Áčku se tu vůbec nedaly sehnat, nevím kde je tehdy původní majitel koupil. Byly to snad nějaká Amerika či co, ale hluboký sníh absolutně bez problémů.Tenkrát jsem s nima vyjel všechno co ostatní s Patrolem a Hamrem. A na závěr to všechno dala A Qatro. :mrgreen:

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 21:09
od Janeš Petr
Vokoun píše: to i s ohledem na kynetiku auta. Takže, pokud je vše v "nejlepší" výbavě a řidič má určitý cit pro svoje auto, dozajista to projede s T3 nejlíp :!:
areál v Kapici je trošku jinej problém. Kynetickou energii auta tam ztrácíš tak po deseti metrech jízdy, teď v sobotu asi po třech metrech, protože před každým stoupáním byla vrstva 20cm tekuté kaše na zmrzlém podkladu. bohužel, 2,3td nemá dostatek výkonu, jak už jsem psal, aby ses ,, prohrabal ,, Jedná se o čtyřicetistupňová stoupání délky od 30 do 100 metrů . na těch zimákách se to nahoru v písčitém blátě vyloženě proškrabalo po centimetrech za minutu. ty MT se zakously a motor během pěti vteřin spadl otáčkama ze 3500 na 1800 a to je pro auto s turbem konečná. prostě je dolítám v káře přes léto a zas obuju fulda tramp

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 25 úno 2014 21:22
od Janeš Petr
...konkrétně tenhle padesátimetrovej úsek jsem za nějakých sedm let, co to v Kaplici pořádám projel směrem nahoru na AT snad stokrát. bohužel, tuhle sobotu jsem se nahoru z deseti pokusů na MT dostal jen třikrát, takže jsem nakonec jezdil taky jen dolu, jako klolega na fotce :(
Bez názvu.jpg

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 26 úno 2014 12:28
od Vokoun
Pěkná fotečka, slušnej maglajs :lol:

Re: Názory a skúsenosti s pneumatikami VRANÍK,TRUCK 2000

Napsal: 26 úno 2014 21:44
od Alauadilia
yukony jsou AT . vím . jen ty mix byli v označení MT .. nejezdím těžkej terén takže bohatě vystačí :)
takhle na rozbahněnou polnacku kde projedeš i rozhulákanym favoritem .. akorát .. v zimně s pomocí lamelek drží pěkně .. hlubokej sníh jsem nemel možnost ozkoušet .. totiž letos sme žádnej nemali ..