Stránka 3 z 3

Re: Hlava válců

Napsal: 13 čer 2013 13:59
od Zevlingston
No tak uvidím, ale případů s přehříváním tu bylo celkem dost a nemyslím si, že by všichni měli nějaké zásadní problémy, ať už s chladičem, těsněním pod hlavou atd... Navíc já s nejnižší fronterou na světě nemůžu spoléhat na bodylift :mrgreen: :mrgreen:

Re: Hlava válců

Napsal: 13 čer 2013 19:10
od ivanmanta
ja mam tiez B-cko s tym gumenym ramom a pridavnymi svetlami a teplota vody sa mi stale drzi v prvej stvrtine a vyssie mi to nevylielzo tak tiez si myslim ze bude problem s chladicom a nie s tym ramom...chladic asi bude zaneseny a preto slabo chladi...alebo je nieco s vrtulou popripade nieco ine...

Re: Hlava válců - následky špatného chlazení

Napsal: 13 čer 2013 19:46
od Janeš Petr

Re: Hlava válců

Napsal: 13 čer 2013 19:51
od Janeš Petr
Slaava píše:
Jenom připomenu už zmiňovanou příhodu, kdy se mi jeden majitel 2,5TDs chlubil, že jeho dobrej kamarád mu v servisu za výměnu rozvodů účtoval jenom tři a půl tisíce... 2,5TDs nemá rozvody.
Slávku, já jsem rejpal, to uznávám, ale ty jsi vypravěč :lol: ...motor bez rozvodů :lol: ...ty bys mohl z fleku jít prodávat do autobazaru :lol:

Re: Hlava válců

Napsal: 13 čer 2013 19:57
od Slaava
No uznávám, že jsem to trochu nadsadil. Ten člověk zaplatil za rozvodovej řemen a kola u motoru, kterej má rozvody ozubenejma kolama. :wink:
Díky za připomenutí toho tématu.

Re: Hlava válců

Napsal: 13 čer 2013 20:59
od Zevlingston
Já tu nechcu vůbec rýpat, ale u jiných aut, se kterýma sem jezdil nebo se s nima jezdí doteď, mají daleko větší nálet a jsou cca stejně staré, nikdy nebyly problémy se zaneseným chladičem (žádné čistění, chladiče původní) a teplota furt přikovaná k 90 v létě, v zimě, v kopcích, naložené, furt 90 stupňů... V žádném případě tu nezpochybňuju kvalitu fronter nebo nedej bože příspěvky kohokoli, jenom říkám, že je těžké ignorovat ručičku v červeném poli :grin: :grin: Ať už je to teplota nebo hladové oko, což je můj nekončící problém :mrgreen:

Re: Hlava válců

Napsal: 13 čer 2013 21:12
od vlado007
Uz v inych debatach som pisal ze u novsich aut neukazuje realnu teplotu ten budik. Rucicka je presne v strede ked ma motor 80 stupnov a takysto ked zapne ventilator pri 105 stupnoch. :!:

Re: Hlava válců

Napsal: 13 čer 2013 21:35
od Zevlingston
V tom případě už mám řešení - krabka cigár před budík s teplotou a nebudu se stresovat :lol:

Re: Hlava válců

Napsal: 14 čer 2013 08:23
od myslivec
:lol: :lol: :lol: :lol: to je nápad :idea: