Stránka 5 z 5
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
Napsal: 28 zář 2014 23:41
od Goauld_cz
Což mě tak přivádí na myšlenku, že pokud by ho někdo chtěl, tak jeden mám. Dostal sem ho s rámem co sem kupoval.
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Napsal: 17 říj 2021 22:21
od rescuer
FRONTERA B s ABS
Zkusím probudit diskuzi,
neříkejte mi, že sem si trubky měl poznačit, když sem je měnil - to už vím taky.
Jak je ten zátěžák vzadu prosím Vás zapojenej? - jsou tam 3 trubky, dvě nad sebou, jedna nahoře, samostatně. Prosím polopatě - tzn. horní samostatná trubka jde dopředu na kostku odkud pokračuje na válec. Jedna ze dvou trubek nad sebou jde na zadní třmeny, druhá jde na ABSku? (vycházím z toho, že ovládací je přímo z brzdového válce a tlaková je od ABS, a tedy ovládací že je samostatná nahoře)
nebo to mám na piiiii.... a proto to dělá psí kusy?
- nikde není vzduch (aspoň se to tak tváří, okruh byl úplně na suchu, měnil sem všechny trubky) - okruhem sem prolil na každým třmenu litr brzdovky (přes nádobku samozřejmě ne na zem :-) ) a vzduch už nejde, takže bych si troufl tvrdit že je to odvzdušněný, pedál jde do poloviny, pak teprve začne auto přibržďovat, těsně před koncem chodu teprve brzdí.
příjde mi to jako zavzdušněný, ale z každýho třmenu sem "vydojil" litr kapaliny bez bublinek, takže kde by se vzduch schovával? - zátěžák sem taky odvzdušnil.
Tak co je špatně? :-D - nemá někdo tip jak to má být? nebo schéma brzd na Bško s ABS?
moc díky.
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Napsal: 07 lis 2021 19:37
od Goauld_cz
Vzduch může být ještě v čerpadle ABS, takže zkus odvzdušnit ještě trubky u čerpadla. Já sem po složení už taky nedosáhl toho jak to brzdilo předtím a nikdy sem to už nevyřešil, odvzdušnili jsme uplně všechno co šlo.
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Napsal: 08 lis 2021 06:23
od rescuer
Goauld_cz píše: ↑07 lis 2021 19:37
Vzduch může být ještě v čerpadle ABS, takže zkus odvzdušnit ještě trubky u čerpadla. Já sem po složení už taky nedosáhl toho jak to brzdilo předtím a nikdy sem to už nevyřešil, odvzdušnili jsme uplně všechno co šlo.
Díky, to mne taky napadlo, trubky na ABS sem taky zkoušel povolit jestli nepůjde vzduch, ale nic. Ani bublinka. Kdyby to brzdilo mizerně tak neřeknu, ale ono to víc nebrzdí než brzdí :-D proto si pohrávám s myšlenkou, jestli to nemám zapojený blbě u zátěžáku. Jestli sem neobrátil tu ovladací trubku s pracovní.
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Napsal: 14 lis 2021 17:19
od Goauld_cz
Se zátěžákem bohužel moc neporadím, Rodeo ho nemá. Já tam mám jenom rozvodnou kostku.
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Napsal: 14 lis 2021 18:26
od rescuer
Goauld_cz píše: ↑14 lis 2021 17:19
Se zátěžákem bohužel moc neporadím, Rodeo ho nemá. Já tam mám jenom rozvodnou kostku.
Hele, ale ABSku má Rodeo ne? - dokážeš vypátrat, jestli trubka, co jde dozadu na kostku (a pak se předpokládám rozděluje na levý a pravý třmen) jestli jde z ABS a nebo z brzdového válečku? to by mi dost pomohlo.
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Napsal: 19 lis 2021 21:06
od Goauld_cz
U mě jde určitě z ABS. U tebe to bude podle mě stejně, akorát místo rozdělovacího ventilu (7), budeš mít vzadu ten zátěžák.
brake pipe line.jpg