vlado007 píše:Moja otazka je ked mozem, cim a jak osetrujes plecharinu na tych starsich autach co sa tyka korozie. Dost ma to zaujima, lebo co ja poznam u nas dost lakosov a karosarov tak to niako neriesia. Namalovat namaluju nadherne ale za rok to je inak.

čo sa koroze týče, podla mého sa to nědá ošetriť tak, aby to bolo stále dobré.
Pokud auto děláš pro sebe a chceš mít několik let pokoj, vždy nový díl. Pokud pro zákazníka, tak podle toho kolik má peněz, upozornit ho jak to dopadne třeba z blatníkem, kterej se bude obrušovat, vařit a kitovat a jak to dlouho vydrží.
Podle mého! Oprava určitých dílů je jako začarovaný kruh. Tam kde jsi začal, tak se na to místo zanedlouho vrátíš.
Jak ty sám si myslíš, oprava koroze je problém. Vůbec se nebudu bavit o tom místo vybrousit (dokonale), protože když ho vybrousíš dokonale, tak to místo ztenčíš o polovinu, bylo přehřáté a pak na něj půjde kit....atd a je to v prd...
Další možnost je místo vyříznout a dát jiný nový kus. Ano, tak by se to mělo dělat, ale strejně to nevydrží tak dlouho, jako novej kus. Víš co, je to taky vo tom, kdo to dělá....setkal jsem se i s tím, že někdo jen vybrousil, překitoval a nalakoval a vydrželo to déle něž u vsazení nové části třeba lemu blatníku, kterej se bodoval atd...
Jednoduše, kus plechu kterej zahřeješ víc než když ho budeš leštit leštěnkou :-))) a dáš na něj cokoliv tak bude náchylnější ke korozi.
Plechařina se už dneska dělá jinak, ale u aut, na který my nemáme

Žádný vaření, ale lepení. Hrany plechů se bombírujou, (nebo jak se tomu nadává)

,prostě aby zapadly do sebe,pak se slepí a to mikro kitu, kterej tam jde ničemu nevadí.
Tak snad takhle stčí. Už je to tak dlouhý, že to budeš číst jenom ty
Tak zdar