Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
- DAN
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 212
- Registrován: 01 zář 2005 14:18
- Bydliště: HK
Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Navazuji na clanek o vymene zadniho brzdoveho potrubi ze dne
7.8.2004 od Nimroda. Bohuzel me postihlo to same, tak jsem se jen chtel optat na ty detaily ohledne zavitu (je vsude stejny ?)a sedla trubek. Srouby jsou vsude dost zarezly - opravdu se tam vejde hasak, toho mista je tam dost malo ...
Jeste dotaz na ohybani trubek - predpokladam, ze jsou zelezny,
jdou ohybat i do krouzku jako ty origos ?
Dik za nejake dalsi info.
7.8.2004 od Nimroda. Bohuzel me postihlo to same, tak jsem se jen chtel optat na ty detaily ohledne zavitu (je vsude stejny ?)a sedla trubek. Srouby jsou vsude dost zarezly - opravdu se tam vejde hasak, toho mista je tam dost malo ...

Jeste dotaz na ohybani trubek - predpokladam, ze jsou zelezny,
jdou ohybat i do krouzku jako ty origos ?
Dik za nejake dalsi info.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Brzd trubky dlouhé
Zrovna dělám to samý (já momentálně dělám teda asi všechno). Dobrej je na to klíč na převlečný matice (velikost 10) ale taky ve všech případech nepomůže. Normální klíč je na hovno (udělá ti z matice válec), hasák je na některý místa moc velkej. Pokud očešeš šestihran na matici, tak je lepší trubku ustřihnout, holendr (převlečnou matici) vyndat i s objektem v kterým drží a pokusit se jej povolit ve svěráku. Mě se jeden podařilo přetrhnout a to byl konec (naštěstí to bylo v hadici, tak tu sem koupil novou) na druhej sem namlátil hvězdicovej, dvanácticípej ořech velikost 10 a pak sem to povolil ráčnou. Samozřejmě doporučuju klasický sajrajty na zahnilý cajky (WD, brzdovka), i když kolikrát mi to připadalo jenom jako placebo.
Trubky sou ocelový, holendry jsou všechny stejný (M10, jemný stoupání, klíč je irelevantní ale na brzdách sem zatím viděl jenom desítku, na spojce jsou i nějaký dvanáctky), sedla taky, trubky sem si ohejbal sám a podařilo se mi na nich udělat i takový ty dilatační kličky.
V metráži ti to udělaj v každým slušným servisu pomalu na počkání. Pokud je člověk kutil, tak se dá koupit i pertlovací souprava.
Trubky sou ocelový, holendry jsou všechny stejný (M10, jemný stoupání, klíč je irelevantní ale na brzdách sem zatím viděl jenom desítku, na spojce jsou i nějaký dvanáctky), sedla taky, trubky sem si ohejbal sám a podařilo se mi na nich udělat i takový ty dilatační kličky.
V metráži ti to udělaj v každým slušným servisu pomalu na počkání. Pokud je člověk kutil, tak se dá koupit i pertlovací souprava.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Brzdy
...mimochodem: nějak sem si zapomněl označit která trubka kam vede a to už je mám venku
Poraďtě prosím která patří do který díry u zátěžovýho ventilu. Jedná se o ty dlouhý obludy - jedna vepředu začíná v takový rozdělovací kostce, druhá vede přímo od brzdového válce přes takovou kulatou spojčičku. Obě tedy končí vzadu ve ventilu ale která v který díře?
Díky, soudruzi! :D

Poraďtě prosím která patří do který díry u zátěžovýho ventilu. Jedná se o ty dlouhý obludy - jedna vepředu začíná v takový rozdělovací kostce, druhá vede přímo od brzdového válce přes takovou kulatou spojčičku. Obě tedy končí vzadu ve ventilu ale která v který díře?
Díky, soudruzi! :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
zátěžák
Ententýky dva špalíky čert vyletěl z elektriky........ Asi tak něják jsem to dělal já a samozřejmě jsem je dal opáčně. Bohužel jsem si to nepoznačil a nepamatuji si to již. A vté spleti trubek pochybuju že bych to našel pokusit se o to můžu ovšem až příští týden po dovolené.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Obráceně
Co to dělalo, když si to měl prohozený?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Díky
Super, tohle sem chtěl slyšet - díky!DAN píše:Pokud to nemam nekde prekrizeny, tak z "kosticky" od predniho okruhu to jde do spodni diry toho zatezoveho ventilu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- DAN
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 212
- Registrován: 01 zář 2005 14:18
- Bydliště: HK
brzdove trubicky
Problem - v HK mi neni nikdo schopen vyrobit ty koncovky
na trubicky. A "temovat kladivem" se mi to nechce. Dostal jsem ale typ, ze pry na Acko pasuji delkove trubky ze 120 a jedna stoji cca 100.- je to mozny ?
Odrazujeme me ale to rovnani a pak ohybani. Nemate nekdo
nejaky typ. Takova prkotina ale prece si nebudu kupovat
priptavek na trubky ...
, to uz bych si taky mohl poridit slevarnu a vyrabet trubicky .....
Dik
na trubicky. A "temovat kladivem" se mi to nechce. Dostal jsem ale typ, ze pry na Acko pasuji delkove trubky ze 120 a jedna stoji cca 100.- je to mozny ?
Odrazujeme me ale to rovnani a pak ohybani. Nemate nekdo
nejaky typ. Takova prkotina ale prece si nebudu kupovat
priptavek na trubky ...

Dik
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Š trubičky
Co jsem viděl potrubí na Škodovky u nás v ČB, tak maj stejný převlečný matice ale jiný sedla. U nás je prodávaj v dlouhým provedení stočený do kruhu, ohyb se dělá na místě. Na ohejbání sem používal jako příprvky "co bylo po ruce".
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- DAN
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 212
- Registrován: 01 zář 2005 14:18
- Bydliště: HK
- SulakOndrej
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 292
- Registrován: 05 říj 2010 16:52
- Bydliště: SK - Sered
Brzdove potrubie
Prosim, vie mi niekto poradit ako su napojene Brzdove trubky na 2,5TDS (tie dlhe co idu popod cele auto), V predu su vyvedene za spolujazdcovim kolesom, vyvody su vedla seba a v zadu za kolesom su nad sebou. podarilo sa mi to rozobrat bez toho aby som si poznacil ktora kam vedie.
V predu prvy vyvod (blizsie k prednemu narazniku) vedie popod auto do zadneho spodneho vyvodu?
a predny druhy vyvod (blizsie k oknu) vedie popod auto k hornemu vyvodu?
Dovod rozobratia bol ulomenie prehrdzavenej trubky, vymenil som ich za medenne. Neviem ake by malo nasledky zamena vyvodov tychto trubiek... Esce to nemam spojazdnene, pretoze menim aj prachovky a valceky v strmenoch, ktore mi pridu az zajtra, tak nemozem odskusat co som porobil.....
V predu prvy vyvod (blizsie k prednemu narazniku) vedie popod auto do zadneho spodneho vyvodu?
a predny druhy vyvod (blizsie k oknu) vedie popod auto k hornemu vyvodu?
Dovod rozobratia bol ulomenie prehrdzavenej trubky, vymenil som ich za medenne. Neviem ake by malo nasledky zamena vyvodov tychto trubiek... Esce to nemam spojazdnene, pretoze menim aj prachovky a valceky v strmenoch, ktore mi pridu az zajtra, tak nemozem odskusat co som porobil.....
Firemna Fobia 1,2TSi
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
To bude asi to samý jako sem řešil já výše.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- SulakOndrej
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 292
- Registrován: 05 říj 2010 16:52
- Bydliště: SK - Sered
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Diki moc Slaavo, ja uz to nechapem, hladal som tu vcera hodinu aj pomocou "Hladat" a nic o trubkach som tu nenasiel, tak som zalozil tema a teraz to tu mam prestahovane... Ale diki za pomoc vyzera to ze je to tak isto ako 2,3TD Predna dolu a zadna hore
Ale zaujimalo by ma co to robi ak su prehodene, pretoze do toho zadneho ventilu idu 2 trubky a od ventilu ide len jedna trubka ktora sa az potom rozdeli na Lave/prave koleso
Ale zaujimalo by ma co to robi ak su prehodene, pretoze do toho zadneho ventilu idu 2 trubky a od ventilu ide len jedna trubka ktora sa az potom rozdeli na Lave/prave koleso
Firemna Fobia 1,2TSi
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
- SulakOndrej
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 292
- Registrován: 05 říj 2010 16:52
- Bydliště: SK - Sered
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
Ešte to mam rozhadzane, tak by sa to popripade dalo skisit ale priznam sa ze sa mi do toho nechce, uz ma to auto vazne serie
pretoze za 7 mesiacov co ho mam bolo 7tyzdnov rozhadzane a opravovalo sa.... jedine scastie ma, ze ked "ide" tak dostava naozaj zabrat a nevymenil by som ho za nic co by som si po financnej stranke mohol dovolit....

Firemna Fobia 1,2TSi
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
stalo by se to, že bys měl fronteru s jednookruhovým brdovým systémemŠulákOndrej píše: Ale zaujimalo by ma co to robi ak su prehodene, pretoze do toho zadneho ventilu idu 2 trubky a od ventilu ide len jedna trubka ktora sa az potom rozdeli na Lave/prave koleso

603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/