Hlava válců
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Hlava válců
No tak uvidím, ale případů s přehříváním tu bylo celkem dost a nemyslím si, že by všichni měli nějaké zásadní problémy, ať už s chladičem, těsněním pod hlavou atd... Navíc já s nejnižší fronterou na světě nemůžu spoléhat na bodylift



2.2 DTi, 88 kW
- ivanmanta
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 170
- Registrován: 15 pro 2011 10:10
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava válců
ja mam tiez B-cko s tym gumenym ramom a pridavnymi svetlami a teplota vody sa mi stale drzi v prvej stvrtine a vyssie mi to nevylielzo tak tiez si myslim ze bude problem s chladicom a nie s tym ramom...chladic asi bude zaneseny a preto slabo chladi...alebo je nieco s vrtulou popripade nieco ine...
Opel Frontera 2.2 DTI (Y22DTH) r.v.2001, Limited
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Hlava válců
Slávku, já jsem rejpal, to uznávám, ale ty jsi vypravěčSlaava píše:
Jenom připomenu už zmiňovanou příhodu, kdy se mi jeden majitel 2,5TDs chlubil, že jeho dobrej kamarád mu v servisu za výměnu rozvodů účtoval jenom tři a půl tisíce... 2,5TDs nemá rozvody.



603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Hlava válců
No uznávám, že jsem to trochu nadsadil. Ten člověk zaplatil za rozvodovej řemen a kola u motoru, kterej má rozvody ozubenejma kolama. 

Díky za připomenutí toho tématu.Janeš Petr píše:viewtopic.php?f=12&t=4659&p=99991#p99991
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Hlava válců
Já tu nechcu vůbec rýpat, ale u jiných aut, se kterýma sem jezdil nebo se s nima jezdí doteď, mají daleko větší nálet a jsou cca stejně staré, nikdy nebyly problémy se zaneseným chladičem (žádné čistění, chladiče původní) a teplota furt přikovaná k 90 v létě, v zimě, v kopcích, naložené, furt 90 stupňů... V žádném případě tu nezpochybňuju kvalitu fronter nebo nedej bože příspěvky kohokoli, jenom říkám, že je těžké ignorovat ručičku v červeném poli
Ať už je to teplota nebo hladové oko, což je můj nekončící problém 



2.2 DTi, 88 kW
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2766
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Hlava válců
Uz v inych debatach som pisal ze u novsich aut neukazuje realnu teplotu ten budik. Rucicka je presne v strede ked ma motor 80 stupnov a takysto ked zapne ventilator pri 105 stupnoch. 

Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. 
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.

Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Hlava válců
V tom případě už mám řešení - krabka cigár před budík s teplotou a nebudu se stresovat 

2.2 DTi, 88 kW
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Hlava válců




